محصولات فومی در مهدکودک‌ها

  1. خانه
  2. کاربردها
  3. مهدکودک

محصولات فومی شیک و رنگارنگ می‌توانند راهی عالی برای آسایش کودکان و یا کاهش آسیب دیدن آنها در هنگام بازی باشند. ایمنی محصولات تولید شده برای کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا کودکان، به شدت آسیب پذیر هستند.

از جمله محصولات فومی که در مهدکودک‌ها، اتاق‌های بازی و سایر فضاهایی که کودکان در آن قرار می‌گیرند، استفاده می‌شود، می‌توان به تشک‌ها و دیوارپوش‌های فومی اشاره کرد. محصولات آموزشی و سرگرمی فومی و فوم‌های ساخت کاردستی نیز برای سرگرم کردن کودکان و آموزش آنها بسیار پرکاربرد می‌باشند.

مهدکودک

انتخاب بهترین کفپوش مهدکودک

برای تصمیم گیری درست در هنگام خرید کفپوش مهدکودک نکات زیر را در نظر داشته باشید.

قابل شستشو بودن

محصولات فومی، معمولاً به راحتی تمیز و نگهداری می‌شوند، زیرا می‌توان آنها را با یک پارچه مرطوب یا صابون و آب گرم پاک کرد. این امر می‌تواند به حفظ بهداشت و ایمن بودن فضای بازی برای کودکان کمک کند.

قابل حمل و نگهداری آسان

کفپوش‌ و دیوارپوش فومی، را می‌توان به راحتی نصب و حمل کرد این ویژگی باعث می شود تا جابجایی آن برای تغییر دکوراسیون فضا براحتی امکان پذیر باشد.

ماندگاری بالا

فوم‌های آموزشی یک ماده الاستیکی هستند که در برابر کشش، فشار، برخی مواد شیمیایی و اشعه ماوراءبنفش مقاوم می‌باشند و این باعث عمر طولانی این فوم می‌شود.

shield

ایجاد سطح بازی ایمن و نرم

کفپوش‌های فومی و دیوارپوش‌ها، سطح  نرم، انعطاف‌پذیر، برگشت‌پذیری را برای بازی نوزادان و کودکان خردسال فراهم می‌کنند. این می تواند به جلوگیری از صدمات ناشی از سقوط و ضربه کمک کند و سطحی راحت برای دویدن، غلت زدن و بازی را فراهم کند.

نرم و انعطاف پذیر

فوم EVA یک ماده انعطاف پذیر است، که به راحتی خم می‌شود و تمام سطوح آن کاملا نرم می باشند و هیچ آسیبی به کودک وارد نمی کند.

تقویت رشد شناختی و فیزیکی

کفپوش‌ و دیوارپوش فومی، می‌توانند محیطی محرک و ایمن را برای کودکان فراهم کنند تا مهارت‌های شناختی و فیزیکی خود را کشف و توسعه دهند، این امر می‌تواند شامل فعالیت‌هایی مانند دویدن، غلت زدن و بازی با اسباب بازی‌ها باشد که به ایجاد هماهنگی دست و چشم، تعادل و سایر مهارت‌های مهم کمک کند.

کفپوش و دیوارپوش فومی برای کودکان

کفپوش‌ها و دیوارپوش‌های فومی مخصوص کودکان دارای مزیت‌های مختلفی است که آنها را به انتخابی محبوب تبدیل می‌کند. این کفپوش‌ها و دیوارپوش‌ها یک سطح (نرم، انعطاف‌پذیر، برگشت‌پذیری)بالشتکی را فراهم می‌کنند که، به محافظت از کودکان در برابر سقوط و آسیب‌دیدگی کمک کند. تشک‌ها و دیوارپوش‌های فومی به راحتی تمیز می‌شوند و می‌توان از آنها در فضاهای مختلف از جمله مهدکودک‌ها، مدارس و اتاق‌های بازی استفاده کرد.

به طور کلی، کفپوش‌ها و دیوارپوش‌های فومی کودکان، فضای بازی ایمن، بهداشت و آسایش را فراهم می‌کنند که به راحتی می‌توان آن را سفارشی کرد و برای هر فضایی قابل استفاده کرد. پیروی از دستورالعمل‌های سازنده برای استفاده و مراقبت از تشک بازی و دیوارپوش فومی، نیز برای افزایش طول عمر این محصولات بسیار مهم است.

فومیران اقدام به تولید کفپوش‌های متنوعی برای کودکان می‌کند از جمله کفپوش معمولی، کفپوش حروف و اعداد فارسی، کفپوش حروف و اعداد انگلیسی، کفپوش پازلی با طرح حیوانات، کفپوش پازلی با طرح سیرک، کفپوش پازلی با طرح میوه.

محصولات فومی مهدکودک

فوم کاردستی

ورق‌های فومی نازک و رنگارنگی می‌باشند که می‌توان اشکال را روی آنها ترسیم کرد یا حتی طرح های مختلف را بر روی آن چاپ کرد و سپس آن‌ها را برش داد تا اشکال مختلف ساخت. فوم‌های کاردستی سبک و نرم می باشند و امکان رنگ‌آمیزی را نیز دارند.

محصولات فومی بی خطر برای مهدکودک

وقتی صحبت از محصولات فومی برای کودکان می‌شود، فوم هایی باید انتخاب شوند که ایمن باشند، فوم EVA دارای این ویژگی می‌باشد. فوم EVA به دلیل سطح صاف و سلول بسته‌ای که دارد هیچ باکتری و قارچی در آن نفوذ نمی‌کند و براحتی تمیز می‌شود.

تجهیزات مهدکودک فومی