ورق فوم فشرده | فوم شیت فشرده

ورق فوم فشرده، یک نوع فوم است که با فشرده کردن و تزریق هوا به مواد اولیه آن ساخته می‌شود. این فوم‌ها دارای چگالی و سختی متفاوتی هستند و بسته به کاربرد مورد نظر، می‌توان آن‌ها را در ضخامت‌های مختلف تولید کرد.

ورق فوم فشرده سخت نوعی ورق فوم یکی از محصولات تولیدی فومیران است. این ورق‌ها به صورت فومی بوده که دارای کاربردهای متفاوتی هستند. ورق فشرده دارای رنگ بندی متنوعی است که به عنوان محصول اولیه برای تولید دیگر محصولات استفاده می‌شود.

کارخانه تولید فوم فشرده فومیران همگام با تکنولوژی روز جهان اقدام به تولید ورق میکروسل با هدف دستیابی به بازارهای صنعتی نموده و این هدف را در سالهای اخیر سر لوحه امور و یکی از اهداف عالی برای خود تعریف نموده است. ورق فوم سخت در کارخانه ای مجهز، با استفاده از مواد اولیه مرغوب و بهداشتی، توسط دستگاه های پیشرفته و کارشناسان حرفه ای تولید می شوند. مرغوبیت مواد اولیه موجب تولید محصولاتی با کیفیت بالا شده است.

لایه ورق EVA

ویژگی‌های ورق فوم فشرده | فوم سخت

لایه ورق‌های فوم فشرده دارای گواهی‌نامه‌های مدیریت کیفیت شامل ISO 9001:2015، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001 و مدیریت محیط‌ زیست ISO 14001 هستند. شرکت فومیران قابلیت تولید انواع ورق‌های فشرده را به صورت اختصاصی و در ابعاد مختلف دارد.

تولید ورق فوم فشرده | کارخانه تولید فوم فشرده

تولید ورق فوم فشرده در کارخانه ای بزرگ و مجهز انجام می شود. مواد اولیه مرغوب و بهداشتی طبق فرمول های خاص که توسط مهندسین و کارشناسان حرفه ای تعریف شده به این فوم ها تبدیل می شوند. برای تولید این فوم ها از دستگاه های جدید و پیشرفته استفاده می شود تا در نهایت محصولی با کیفیت و استاندارد در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. پس از تولید، محصول مجدد از نظر کیفیت مورد ارزیابی قرار می گیرد. تمامی محصولات فومیران دارای گواهی بهداشت و گواهی استاندارد می باشند.

کیفیت و استاندارد ورق فوم فشرده | کاربردهای فوم فشرده

ورق فوم ها دارای سطح کیفیت بالایی می باشند. مواد اولیه به کار رفته در آنها مرغوب ترین مواد اولیه بوده و تمامی نکات و استاندارد های لازم در تولید آن ها رعایت شده و علاوه بر دقت بالا در هنگام تولید، محصول پس از تولید نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد تا محصولی بدون نقص و استاندارد در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.

خرید فوم فشرده | ورق فوم سخت

برای خرید فوم فشرده و استعلام قیمت فوم فشرده ضخیم، پیش از خرید بهتر است با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید. فوم سخت در حال حاضر در کارخانه ملارد فومیران تولید می شود و قابلیت سفارشی سازی این محصول متناسب با  نیاز مشتری وجود دارد.

قیمت ورق فوم فشرده

با توجه به کاربردهای فوم فشرده و مواد اولیه استفاده شده و کیفیت ورق فوم‌ها می توانیم بگوییم که قیمت این محصول مناسب است.

1 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.