فوم رول دانسیته پایین (LDPE)

رول فوم یا فوم رولی، بسیار پرکاربرد است. در بسیاری از صنایع از جمله کیف و کفش، خودروسازی، ساختمان‌سازی، صنایع نظافتی، بسته بندی، پزشکی  و عایق‌کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول فومیران با بهره‌گیری از فناوری جدید و با بهترین کیفیت تولید می‌شود. مهم‌ترین نکته در مورد رول فوم LDPE، دانسیته پایین در مقابل انعطاف‌پذیری بالاست. از طرفی مقاومت این نوع فوم‌های رولی در برابر کشش سطحی و پارگی، یکی از فاکتورهای مهم آن در صنعت به شمار می‌رود.

فوم دانسیته پایین(LDPE) دارای گواهی بین المللی مدیریت کیفیت ISO9001:2015، گواهی مدیریت ایمنی و سلامت ISO45001 و دارای گواهی مدیریت محیط زیست ISO14001 نیز است.

ویژگی‌های فوم رول دانسیته پایین (LDPE)

دانسیته پایین

فومی سبک با چگالی پایین

انعطاف پذیری بالا

مقاوم در برابر فشار و پارگی

با درجه سختی بالا

با توجه به کاربرد متفاوت

فاقد مواد شیمیایی مضر

پایداری شیمیایی عالی

آنتی باکتریال

شفاف و قابل بازیافت

شخصی سازی

تولید آسان با انواع روش‌ها

انواع فوم رول دانسیته پایین

به رول فوم هایی با سطحی صاف و بدون هرگونه طرح و آجی، رول فوم ساده گفته می‌شود. این رول فوم ها را در ضخامت‌های 1 الی 5 میل‌متر با طول ۵۰ و ۱۰۰ متر و عرض 1.5 متر در رنگ‌بندی سفید و نارنجی، قرمز، فسفری، زرد، آبی، بنفش و مشکی تولید می‌شوند. رول فوم های با ضخامت 5 تا 10 میلی متر را با طول 25 و 50 متر و عرض 1.5 متر در رنگ‌بندی سفید و نارنجی، قرمز، فسفری، زرد، آبی و بنفش و مشکی تولید می‌شوند.

مجموعه فومیران امکان تولید رول فوم هایی با طول و عرض و ضخامت‌های مختلف را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

فوم رول EVA

به رول فوم هایی که دارای سطحی آج دار بر روی خود هستند، رول فوم آجدار گفته می‌شود. این آج ها خاصیت سرخوردن را از بین برده و به همین دلیل در تولید محصولات ورزشی فومی مانند مت یوگا، تخته‌شنا و دمبل شنا و…کاربرد دارند. ضخامت‌های 2 الی 5 میل می‌توان با طول ۵۰ و ۱۰۰ متر و عرض 1.5 متر در رنگ‌بندی سفید و نارنجی، قرمز، فسفری، زرد، آبی و بنفش و مشکی می‌توان تهیه کرد.

مجموعه فومیران امکان تولید رول فوم هایی با طول و عرض و ضخامت‌های مختلف را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

فوم رول EVA

کاربردهای فوم رول دانسیته پایین (LDPE)

فوم رول LDPE فومی سلول بسته است و از جمله فوم های نرم و انعطاف پذیری می باشد. فوم رول LDPE به دلیل بافت و تراکم بالایی دارد، به عنوان عایق حرارتی و برودتی به خصوص در صنعت خودروسازی استفاده می شود. از دیگر ویژگی های فوم رول و لایه ورق LDPE  قابلیت برگشت پذیری و کشسانی آن می باشد که برای صنایع بسته بندی، کیف و کفش، ساخت مبلمان و تشک بسیار پرکاربرد می باشد.

استفاده از فوم رول LDPE برای بازارهای تجاری و صنعتی مزایای زیادی دارد. بسته به کاربردی که برای آن در نظر گرفته شده است، فوم رول LDPE را می توان فرموله کرد تا تقریباً در هر شرایطی عملکرد خوبی داشته باشد.

رنگبندی فوم رول دانسیته پایین

مجموعه فومیران امکان تولید رول فوم‌هایی با رنگبندی‌های انحصاری را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

رنگ مشکی
Black
رنگ سبز
Bright green
رنگ سفید
White
رنگ آبی
Blue
رنگ قرمز
Red
رنگ نارنجی
Orange
رنگ زرد
Yellow
رنگ بنفش
Purple

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.