فوم رول پارکت | فوم سایلنت

فوم سایلنت یا همان فوم رول پارکت فومیران محصولی مناسب و با کیفیت بالا جهت استفاده در زیر پارکت می‌باشد. این فوم رول دارنده استانداردهای بین‌المللی کیفیت بوده و مناسب جهت استفاده برای زیر پارکت کف ساختمان‌ها و عایق‌کاری می‌باشد. این فوم های رولی به دلیل کیفیت بالای خود مانع از آسیب دیدن پارکت می‌شوند و از به صدا درآمدن آن جلوگیری می‌کنند. به همین دلیل استفاده از این محصول منجر به ماندگاری و افزایش طول عمر پارکت می‌گردد.

فوم رول پارکت که به آن فوم رول سایلنت نیز می‌گویند، برای جلوگیری از به هدر رفتن انرژی نیز استفاده می‌شود. زیرا با نصب این محصول در زیر پارکت از ورود سرما به داخل و خروج گرما از داخل به خارج خانه جلوگیری می‌شود.

فوم رول پارکت (سایلنت)

فوم سایلنت فومیران دارای کیفیت بالا و مطلوب می‌باشند. تمامی مواد اولیه به کار رفته برای تولید این محصولات دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.  همچنین اصول اساسی استاندارد های داخلی و خارجی در تولید آن‌ها رعایت شده است. و مهم تر اینکه تمامی مراحل تولید تا عرضه نیز توسط نیروهای متخصص پشت سر گذاشته می شود.

تولید فوم رول پارکت یا رول فوم سایلنت در کارخانه بزرگ فومیران انجام می شود. این کارخانه مجهز به دستگاه‌های مجهز و پیشرفته، همراه با آخرین تکنولوژی های روز دنیاست و توسط نیروی کاری حرفه‌ای کنترل می‌گردد. این فوم رول‌ها دارای ضخامت ۱٫۸ و ۲ میلی‌متر، طول ۵۰ و ۱۰۰ متر و عرض ۱٫۵ متر می‌باشد. در ابتدا فوم رول  را بر روی زمین نصب نموده و سپس روی آن را پارکت می‌کنند.

ویژگی‌های فوم زیر پارکت | فوم پارکت | فوم سایلنت

لایه ورق‌های فوم فشرده دارای گواهی‌نامه‌های مدیریت کیفیت شامل ISO 9001:2015، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001 و مدیریت محیط‌ زیست ISO 14001 هستند. شرکت فومیران قابلیت تولید انواع ورق‌های فشرده را به صورت اختصاصی و در ابعاد مختلف دارد.

تولید فوم رول پارکت | فوم رول سایلنت

فوم سایلنت بصورت رول، دارای سطح کیفیت بالایی می باشند. مواد اولیه به کار رفته در آنها مرغوب ترین مواد اولیه بوده و تمامی نکات و استاندارد های لازم در تولید آن ها رعایت شده و علاوه بر دقت بالا در هنگام تولید، محصول پس از تولید نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد تا محصولی بدون نقص و استاندارد در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. برای خرید عمده رول فوم سایلنت با کارشناسان ما به شماره تماس 02133997722 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.